5 Kasım 2008 Çarşamba

TEPSİ BÖREĞİ

Malzemeler
6 adet yufka
Beyaz peynir
Otlu peynir
Kaşar peyniri
Maydanoz
Yumurta
Süt
sıvıyağ
  1. 6 adet yufkanın 2 adetini ayırarak, 4 adedini paramparça yaptım.
  2. Ayrı bir kapta rendelediğim beyaz, otlu ve kaşar peyniri ile maydanozu karıştırdım.
  3. Yine ayrı bir kapta yumurta, süt ve yağ ile sos yaptım.
  4. 1 adet bütün yufkayı tepsinin altına kenarlardan taşacak şekilde serdim ve üzerine bir miktar sos sürdüm.
  5. Parçaladığım 4 adet yufkanın üzerine peynir karşımlarını dökerek harmanladım.
  6. Harmanlanan yufkayı tepsiye serdiğim bütün yufkanın üzerine alarak eşit dağıttım.
  7. Sosdan 3-4 kaşık ayırıp kalan sosu harmanlanan yufkanın üzerine döktüm.
  8. Kalan son bütün yufkayı en üste sererek kalan sosu da üzerine sürdüm ve en alttaki yufkayı üzerlerine bohçaladım.
  9. En üste yoğurt sürerek, soslarını çekmeleri için biraz beklettim ve fırına verdim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...