2 Kasım 2008 Pazar

ROMANTİK BİR YEMEK


Seviyorum sensizliği
Sensizliğin içindeki bensizliği
..
Seviyorum sensizliğimi
Sensizliğin kelimesi bile sen'le başlıyor çünkü
Sensizlik
Ama sen hiç bilmedin ve bilmeyeceksin ki
Sensizliğin beş dakika öncesini..

Şair:Ceyhun Yılmaz

Demledim aşkımı hasretinle,
Tavşan kanı gönlüm sen kokuyor.
Aklıma geldikce gözlerin,
Kış ortasında güller açıyor.

Rüya mıydı ki bu?
Hayallerimden çıkıp
Gelmiş miydin?


VE MENÜ:
Izgara Köfte, pilav
Meze tabağı
servisten sonra fotoğraf çekemediğim için fotoğraflayamadım


Közlenmiş kırmızı biber salatası:



Mercimek Köfte




Patlıcan Salata

Semizotu sote


Meyve Tabağı

Kırmızı Şarap
Cinfizz
servisten sonra fotoğraf çekemediğim için fotoğraflayamadım
Ve Ferhat Göçer parçaları
Fotoğrafta ses görüntülenemiyor :)Ve bir tutam aşk

11 yorum:

butterfly dedi ki...

Romantizm dolu harika bir sofra olmuş..
Sevginiz, aşkınız hep daim olsun.
Sevgilerimle:).
aslı

Ayse Pamuk dedi ki...

Ayyy neffis bir sofra süpper bir romantizmmm...

Adsız dedi ki...

aşık olmak istiyorummmmm

sevgiler
aşkk dolu günlerrr

HUYSUZBALIK dedi ki...

Asiyecim ben de kendimi romantik sanırdım Valla bayıldım sofrana. Eşin de bayılmıştır eminim. ellerine sağlık. Sevgiler...

sevdamavisi dedi ki...

Asiyeciğim,
çok güzel bir sofra ve de romantik. umarım 15 kasım da istanbula gelebilirsin. sevgiler.

Eylül dedi ki...

masadakiler harika ama ben ellerin sahiplerini çok merak ettim bide neden sofraya oturduktan sonra fotograf çekemedin:)
Rüya mıydı ki bu?
Hayallerimden çıkıp
Gelmiş miydin?
çok manidar hayallerdeyim:)
öpüyorum seni şeker yanaklarından...

neseersoy dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun ve ağız tadınız hiç bozulmasın.
sevgilerimle

HÜLYA dedi ki...

BURAM BURAM ROMANTİZİM KOKTU BURALAR. ALLAH AŞKINIZI VE SAADETİNİZİ DAİM ETSİN CANIM..

ÇOK GZÜEL BİR MASA OLMUŞ MENÜ HARİKA..ELLERİNE SAĞLIK AFİYET ŞEKER OLSUN CANIM

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok romantik bir gece olmuş. Aşkınız ve mutluluğunuz hiç eksilmesin...

bir demet feslegen dedi ki...

Ay çok hoş ya, ne romantikk, kutlarım bu özel gününüzü :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

harika bir masa harika bir ortam
mutlulugunuz daim olsun

sevgiler..

www.yenitadlar.blogcu.com

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...