25 Kasım 2008 Salı

KUS KUS SALATA

Malzemeler
1 paket kuskus
Bol miktarda maydanoz
Dereotu
Bol miktarda taze soğan
Havuç rendesi
Kornişon turşu
Sos İçin
Bol miktarda sıvı yağ
Kekik
1 limon suyu
Tuz
Karabiber


Hazırlanışı:
  • Kuskus haşlanıp tel süzgeçten geçirilerek soğutulur.
  • Maydanoz, dereotu, soğan ve turşu ince kıyılarak, havuç rendelenerek içine katılır.
  • Sıvı yağ,kekik, limon suyu, tuz ve karabiber ile ayrı bir kapta sos yapılır.
  • Salatanın üzerine gezdirilerek iyice karıştırılır.
  • Afiyet olsun

2 yorum:

Adsız dedi ki...

amazing... I can't stop reading your blog, there is huge amount of interesting information... I'll go to take my favorite tea and will return to your website. Btw, I recommend to everybody this tea http://www.iherb.com/Yogi-Tea-Kava-Stress-Relief-Caffeine-Free-16-Tea-Bags-1-27-oz-36-g/5473?at=0
It helps to concentrate and gives me power. You can use this code YAB426 for discount.

Thanks for the wonderful website!

Asiye dedi ki...

MERAK EDENLERE TERCÜMESİNİ YAZACAĞIM :)

şaşırtıcı ... Ben blogunuzu okumadan duramıyorum, ilginç bilgiler büyük miktarda var ... Ben ve benim favori çay almaya gideceğim web sitenize geri dönecektir. Btw, herkesin bu çay http://www.iherb.com/Yogi-Tea-Kava-Stress-Relief-Caffeine-Free-16-Tea-Bags-1-27-oz-36-g/5473 tavsiye? 0 = at Bu konsantre olur ve güç veriyor bana. Eğer indirim için bu kodu YAB426 kullanabilirsiniz. Sayesinde web siteniz için harika!

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bu gadget'ta bir hata oluştu