25 Kasım 2008 Salı

KUS KUS SALATA

Malzemeler
1 paket kuskus
Bol miktarda maydanoz
Dereotu
Bol miktarda taze soğan
Havuç rendesi
Kornişon turşu
Sos İçin
Bol miktarda sıvı yağ
Kekik
1 limon suyu
Tuz
Karabiber


Hazırlanışı:
  • Kuskus haşlanıp tel süzgeçten geçirilerek soğutulur.
  • Maydanoz, dereotu, soğan ve turşu ince kıyılarak, havuç rendelenerek içine katılır.
  • Sıvı yağ,kekik, limon suyu, tuz ve karabiber ile ayrı bir kapta sos yapılır.
  • Salatanın üzerine gezdirilerek iyice karıştırılır.
  • Afiyet olsun

1 yorum:

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

MERAK EDENLERE TERCÜMESİNİ YAZACAĞIM :)

şaşırtıcı ... Ben blogunuzu okumadan duramıyorum, ilginç bilgiler büyük miktarda var ... Ben ve benim favori çay almaya gideceğim web sitenize geri dönecektir. Btw, herkesin bu çay http://www.iherb.com/Yogi-Tea-Kava-Stress-Relief-Caffeine-Free-16-Tea-Bags-1-27-oz-36-g/5473 tavsiye? 0 = at Bu konsantre olur ve güç veriyor bana. Eğer indirim için bu kodu YAB426 kullanabilirsiniz. Sayesinde web siteniz için harika!

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...