5 Kasım 2008 Çarşamba

FIRINDA PATATES

Patateslerin kabuklarını iyice yıkayalım. Elma dilimleri şeklinde doğrayalım. Elinizde hangi baharat varsa ve ne katmak istiyorsanız hepsini ufak bir kapta harmanlayalım. Ben tuz, karabiber, pul biber, nane, ısırgan otu, tatlı kırmızı biber kattım. Arzuya göre bunlar çeşitlendirilebilir. Fesleğen, kekik vs. Bakın şimdi geldi aklıma, kekik katmayı unutmuşum :)

Harmanladığımız bu baharatları tepsiye dizdiğimiz patateslerin üzerine serpelim ve yayılması için patatesleride az harmanlayalım. Ben turbo programında fırınladım. Patateslerin ilk zarları pufur pufur kabarıp şişince fırından alıyoruz.
Afiyet olsun.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet yokluğunda yine tarifinden yararlandım annecim :)) Yalnız başlığın adını "Elma Dİlimli Patates" olarak değiştirirsen google aramalarında da çıkar. Zira ben buraya bakmadan önce google'dan bu şekilde aratmıştım :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...