10 Ocak 2016 Pazar

Tefal Actifry Atıştırmalık Sepet ile Churros

Churros İspanya'ya özgü bir lezzet. Bir çok farklı ülkede de sevilen bir tatlı, bizim tulumba tatlısına benziyor fakat şerbetsiz. Üzerine şeker serpilerek servis yapılıyor ve sıcak çikolataya batırarak yeniyor. Çikolatanın bitter olması önemli. 
Barselona'ya gittiğimde La Garanja'da tattığım "Churros and Hot Chocolate" çok beğendim ve bu lezzetli İspanyol tatlısının peşine düştüm. Bir kaç cafe'de yapımını izledim. 

Aslında Churros yağda kızarıyor fakat ben Türkiye'ye döndüğümde Tefal #Actifryile Atıştırmalık sepette yaptım. Sonuçtan çok memnun kaldım. Hamur yağ çekmeden daha sağlıklı kızarıyor ve aynı lezzette hatta daha sağlıklı Churros'larım hazır. Teşekkürler Tefal.

20 dk. da hazır olan Churros bundan böyle mutfağımın müdaimi olacak, mutlaka denemenizi öneriyorum. #‎Actifryile‬ daha neler neler hazırlanıyor saymakla bitmez. Tefal, Atıştırmalık sepet satışa sunduktan sonra Actifry makinamı hergün mutlaka bir kez kullanıyorum. Tüm kızartmalar, ızgaralar 1 kaşık yağ ile kızartmak mümkün, Üstelik Atıştırmalık sepet ile yiyeceklerin formu bozulmadan daha sağlıklı pişiyor. 
Tefal Actifry ve Atıştırmalık Sepet iyi ki var.. 

Hazırlaması 10 dk. pişirmesi 10 dk. Sıcak çikolata eşliğinde bu eşsiz lezzeti #‎Actifryile‬ mutlaka denemelisiniz. 

Churros Hamuru:
250 ml.su
125 gr.tereyağ
bir tutam tuz
200 gr. un
4 adet yumurta

Hazırlanışı:
Tereyağ,su ve tuz ocak üzerinde eritilip un ilave edilir ve pişirilir. Hamur pürüzsüz hale geldiğinde ocak kapatılarak yumurtalar tek tek katılarak mixer ile çırpılır. 
Atıştırmalık sepet bir fırça ile yağlanır. 
Krema sıkma torbasına tırtıklı duy takılır ve hamur krema torbasına doldurulur.
Atıştırmalık sepet üzerine 5-6 cm uzunlukta hamurlar sıkılarak, Actifry 15 dk. ya ayarlanıp çalıştırılır. 
Churros kızarırken bitter çikolatanızı eritebilirsiniz. 
Actifry'dan çıkan Churros'ların üzerine toz şeker serperek sıcak çikolata ile servis yapabilirsiniz. 
Çıtır çıtır "Churros and Hot Chocolate" hazır
Afiyet olsun











0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...