24 Aralık 2014 Çarşamba

Bir lezzet sürprizi: Pakmaya ile Çilekli Pudingli Yılbaşı Pastası

Yılbaşı için şöyle yeni, değişik bir pasta hazırlayayım derken Pakmaya'nın çilekli pudingli pasta tarifine rastladım. Bir deneyeyim bakalım sonuç nasıl olacak diye heyecanla yapmaya giriştim. Gerekli malzemelerin arasında Pakmaya Pudra Şekeri, Mısır Nişastası, Kakao, Şekerli Vanilin vardı. Tabii ki Pakmaya Çilekli Puding'i de unutmayalım. Neyse, tezgahımın başında keyifli dakikaların ardından kat kat pastayı oluşturdum. Görüntü şahaneydi! Bakalım tadı nasıl diyerek okuldan dönen yeğenime tattırdım. Bayıldı... Gerçekten sadece özgün değil, çok da lezzetli. Yılbaşı gecesi aile yemeğimiz için hazırlayacağım pastayı ben buldum! Size de içtenlikle öneririm...

Pakmaya ile Çilekli Pudingli Yılbaşı Pastası ve daha pek çok özel tarif için mutfaginyildizi.com ve Mutfağın Yıldızı Facebook sayfasını takip etmenizi mutlaka öneririm.

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...