25 Şubat 2014 Salı

YÖRSAN İLE PAZAR KAHVALTISINDA BULUŞTUK

Yörsan'dan kahvaltı daveti aldığımda çok heyecanlandım :) Hem çok beğendiğim bir marka ile pazar kahvaltısı yapmaktan, hem de İstanbul'da 21 blogger arkadaşımla buluşmaktan çok mutlu oldum. Akıllardan çıkmayan lezzet YÖRSAN, akıllardan çıkmayacak bir gün yaşattı.

Geniş ürün yelpazesi ile ürünleri tadarak bilgi aldık. Lezzetleri muhteşem güzel, mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum. Közlenmiş isli peynire bayıldım. Bir ev tipi yoğurdu var ki, yemeye doyamayacaksınız, ben doyamadım doğrusu. Yörsan ürünleri katkı maddesi kullanılmadan, tamamen doğal hazırlanıyor.

21 bloggere ev sahipliği yapan Yörsan, mükellef bir sofrada bizleri ağırladı. Sıcacık karşılama ve ilgi için YÖRSAN'a çok teşekkür ediyoruz. Ayrıca uzaktan izlediğim 20 muhteşem marifetli hanımla tanışmaktan büyük mutluluk duydum. Kahkahalarla geçen, keyifli sohbetlerle etkinliğe kattığı neşe için Eyvah YemekYandı Ocak Battı Gönül Hanım'a teşekkür ediyorum :)

Peynir tabağı ve çeşitliliği seven biri olarak çok çeşitli  Yörsan peynir yelpazesini çok çok beğendim.  Sağdaki peynir tabağının alt katındaki közlenmiş isli peynir fotoğraftan bile çekiyor beni kendisine :) Tüm çeşitleri harikaydı, normal tatlar, yöresel tatlar muhteşem.


Damaklarda taht kuran Yörsan, sosyal medyada da keyifli paylaşımlarda bulunuyor. Yörsan'ı Twitter'da, Instagram'da ve Facebook'ta takip ederek düzenledikleri etkinliklerden ve yarışmalardan anında haberdar olabilirsiniz.
www.twitter.com/yorsandiyorsan
www.instagram.com/yorsandiyorsan
www.facebook.com/yorsandiyorsan


Akıllardan çıkmayacak Yörsan ile kahvaltı'da emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.


Yörsan bizi birbirinden güzel hediyelerle uğurladı.
Yörsan'ı takip edin etkinlik ve yarışmalardan haberdar olun.

askortişim:
Yoğurdun en lezzetlisi Yörsan'da 
Özlerim seni yokluğunda
Renk kattın soframa,peynirinle, ayranınla
Sen de ağzını tatlandırmak istiyorsan
Aldığın lezzetten keyif almak istiyorsan
Ne yapacaksın, al hemen bir kutu YÖRSAN!

Ayrıca Peynir kesme tahtası için Yörsan'a teşekkür ediyorum.

Yörsan bizi ürün çeşitleri, mutfak önlük ve aşçı şapkası ile tarif kitabı, not defteri, takvim ve kalem hediyeler ederek uğurladı. Güler yüzü ile karşılayan ve uğurlayan Işın Hanım'a teşekkür ederiz.

1 yorum:

gülay başarır dedi ki...

çok güzel bir etkinlik olmuş,bidahakine haber verirsen birlikte gideriz

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...