30 Ağustos 2010 Pazartesi

NİŞAN KURABİYELERİMİZ

Oğlumun nişan kurabiyeleri

Kurabiyelerin tasarımında her detay ince ince düşünüldü. Tüm malzeme hazır edildi. Oğlumun kıyafeti siyah, nişanlısının kıyafeti mor olduğu için tema siyah ve mor olmalıydı.
Oğlum ve kızım kurabiyeler üzerinde isim yazılı olmasını istiyordu. Yapım başlamadan 1 hafta önce her modelden taslak hazırladım. Kıyafetlerin üzerine isim yazmak için uygun boş alan olmadığı için etiketlemeyi önerdim. Oğlum çok sıcak bakmadı fakat kızımın tavsiyesi üzerine çiçek şeklinde kurabiye üzerine isim yazdım ve bu herkesi çok memnun etti :)

Kıyafetlerdeki renk ile birlikte desen ve modeli, nişanlanan çiftlerin kıyafetine birebir uygun hazırladım.
















114 adet kalp kurabiyelerden 57 si bayan figürlü, 57 si erkek figürlüydü.
32 adet bayan elbise, 32 adet ceket tasarımlı kurabiyeleri toplamda 64 adet hazırladım.
57 adet çiçek şeklinde kurabiyeleri ortasına kız ve erkek figürü yaparak isimler ve tarih yazdım.
Toplam 235 adet olan kurabiyelerin 180 adeti nişan mekanına götürüldü.

55 adet kurabiye ile, kız evi ve oğlan evine, ayrıca yapımda emeği geçen ambalaj tüllerini diken sevgili arkadaşım Beyhan Hanımın ve Tüllere kurdeleleri takıp gülleri yapıştıran biricik abim ve eşinin evi için minik sepetler hazırladım.

Bayan motifli kurabiyeler için hazırlanan tüllere Siyah Gül, erkek motifli kurabiyeler için hazırlanan tüllere Mor Gül takıldı. Ve her kurabiye kesesinin bir tarafına mor kurdela, bir tarafına siyah kurdela takılarak bağlandı. Kurdela ve gül takım işlerini yapan canım Abime ve eşine binlerce kez teşekkür ediyorum. Ayrıca tül keselerin dikimini yapan Beyhan Hanıma çok çok çok teşekkür ediyor buradan da ayrıca hepsine sevgilerimi gönderiyorum.















Bu kurabiyeler benim çok içime sindi :) 2 aylık yoğun bir temponun üzerine başlayan kurabiye yapımında çok yorulmuş olsamda değdi doğrusu. Bir hayalimi gerçekleştirdim. Darısı düğün kurabiyelerinin başına :) Bakalım onun üstesinden gelebilecekmiyiz :)


















CANIM OĞLUMA ÖMÜR BOYU HUZURLU VE MUTLU BİR YAŞAM DİLİYORUM.




10 yorum:

umutluhayat dedi ki...

şahane olmuş asiye hanım ellerinize sağlık.oğlunuza mutluluklar dilerim.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

muhteşem tek kelimeyle harikasın hep söylüyordum sende çok büyük cevherler var diye herşeyi düşünmüşsün ince detaylara kadar birde ince zevkin eklenince bu güzel görüntüler çıkmış nazar olacaksın canısı RABBİM sana herşeyi vermiş. inşallah gelininde sana çeker. Mühüm olan mutlu olmaları.mutlulukların en büyüğünü diliyorum darısı kızının başına çok öpüyorum .sevgiler bitanem

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bende genclere mutlulular diliyor ikisine de saglikli ve uzun ömür temenni ediyorum.
Kurabiyelere gelince gercektende cok ama cok güzel olmuslar.Hele pakatlerin üzerindeki güllere bittim desem yalan olmaz.
Dakikalarca baktim.Benimde bir iki calismam oldu..Ama benim böyle seyler yapabilmem icin herhalde daha cooooook kurabiye yapmam gerekecek.
Berlinden sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Herşey gönüllerince olsun Asiye'ciğim.

Dilek Mutfakta dedi ki...

Asiyecim bunlar neee???muhteşem olmuşlar nasıl bir emek,nasıl bir sabırdır bu ellerine sağlık dakikalarca seyrettim hepsini,bu arada Allah tamamını erdirsin,ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Hülya dedi ki...

Asiye'ciğim,
Harika olmuşlar gerçekten de...
Ellerine emeğine sağlık

HamaratAbla dedi ki...

İftar sofralarınızı süsleyen "Fırında Tavuk Yemekleri"nizi bizimle paylaşıp, paylaşırken eğlenmeye ve eğlenirken MAGGİ'nin sponsorluğunda gerçekleşen yarışmamızdan birbirinden değerli hediyeler kazanmaya ne dersiniz?? Katılmak için tek yapmanız gereken tarifinizi fotoğrafıyla birlikte bize göndermek.. Ayrıntılar için www.hamaratabla.com

Cici Dükkan dedi ki...

Harika olmuşlar, elerinize sağlık. oğlunuzu ve nişanlısını tebrik ederim, Allah tamamına erdirsin. Kurabiyelere gelince, Cahilliğime verin, yeniyomu bunlar. Eğer öyleyse kıyamaz insan yemeye. Saklamalık olmuyomu:))

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN.YORUCU BİR GÜN OLMUŞ AMA BAZI YORGUNLUKLAR TATLI YORGUNLUKTUR..
SEVGİLER

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Sevgili Asiye hepsi birbirinden güzel bunların, yakında bende şeker hamurlu kurabiyelere başlayacağım. Yardımını ve desteğini beklerim. Sevgiler...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...