28 Ağustos 2010 Cumartesi

ANKARA'DA BİR ETKİNLİK DAHA

Geçtiğimiz ay Yonca Gıda'nın Ankara'da düzenlediği etkinlikte, Ankara'lı bloggercıların katılımıyla kahvaltı tabağı sunumu ve ürün tanıtımı konferans şeklinde yapılmıştır. Ürünler ile uygulamalar, masalara sunum şeklinde olsaydı, o an düşüncelerimizi belirtebilirdik fakat ürünleri tanımadığım için soru cevap kısmına katılamadım. Anlatımları dinlemekle yetindik. Dikkatimi çeken en ilginç bilgi: Migros, Şok, CarrefourSa gibi marketlerin kendi isimleri adı altında sattıkları yağlar, Yonca Yağ tarafından üretilmekteymiş. Çok şaşırmıştım, oysa ben bu yağları, marketler kendi tesislerinde ürettiklerini sanırdım. Etkinlik sonunda 1 lt.kanola, 1 lt. ayçiçek yağ ve 1 kg.salça bloggercilerin kullanımına hediye edildi. Son günlerde genetiği değiştirilmiş ürünler ile ilgili kanola yağları hakkında şahibeli söylentiler nedeni ile sanırım kanola yağı kullanamayacağım :) Sağlık nedeni ile yakınlarımın yaşadığı bir takım sorunlar, son yıllarda beni mutfağımda sızma zeytinyağına kullanmaya yöneltti. Aklınıza ne gelirse Sızma Zeytinyağı kullanmaktayım.
Etkinlikte en beğendiğim görüntü Yonca Gıda'nın, katılan bloggercılara hazırlamış olduğu yaka kartları oldu :) Teşekkürler Yonca Gıda.



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...