14 Mart 2010 Pazar

RENKLİ BİBER DOLMA



Renkli biberlerin o kadar güzel bir görüntüsü var ki, galiba ben renkleri çok seviyorum.
Zeytin Yağlı dolma yapmayı herkes bilir o yüzden şimdi tarif vermeyeceğim. Kızıma kaynak olması için daha sonra yazarım belki.

MOR AL

Nerden geldi aklıma
Şu baloncu takıldı kafama
Ne kadar ciddi
Morali bozuktu galiba
Hiç o surat yakışıyor mu
Uçan, gülen balonlara
Az gül, gürle be adamcağız
Ben baloncu olsam
Şöyle bağırırdım mesela
Renk, renk balonlarrrrr
Bu balonlarda hayat varrrrr
Kırmızı, mavi, yeşil mor alllll
Baloncuya da lazım moralllll
Haydi kalmasın
Renk, renk balonlarrrrr
Mor al, mor al, mor alllll
Herkese lazım moral!
Bekir Mutlu Gökçesu
:)))))

6 yorum:

Hülya dedi ki...

Asiye'ciğim,
Yine bir tablo yapmışsın ellerine sağlık...

hcr hobi atölyesi dedi ki...

canım yardımcı olduysam ne mutlu bana ,payalştıkça mutlu olanlardanım ben:)
bu arada dolmalarda şahane ,bu kış günü çiçek gibi açmışlar sevgiler...

nanekokusu dedi ki...

canım iiy akşamlar,
bloguna bahar gelmiş gibi renkler al benili olmuş dolmayı çok severim hele zeytinyağlısı dayanamam ellerine sağlık afiyetle inş. sevgilerimle kocaman öpüyorum...

Unknown dedi ki...

evet bana kaynak olması için ilerde bekliyorum tarifi :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok hoş dolmalar.Ellerine sağlık.Blogunu büyük bir zevkle izliyorum.Sevgi ve saygılarrrr....

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK .ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR RENKLERİN SARI KIRMIZI OLMASI İLE İLGİSİ VAR MI ACABA:)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...