26 Şubat 2010 Cuma

İŞTE BÖYLE BİRŞEY!...

Mutluluk,
sadece kendi çizdiğimiz resimler
ve
uzaklıklar kadar yakındır!

Kızımın Objektifinden (Fotoğraf, fotoğraf sanatcısı tarafından imzalıdır, hiç bir yerde kullanılamaz)
Bugün; bütün ağaçlar yüreğimdeydi.
Bütün çiçekler gözlerimde.
Güneş, ışıklarını dudaklarıma kondurmuştu.
Neydi kanımı kaynatan bu güzelliğin adı?
Mutluluk muydu?
"Sen mutluluğun resmini çizebilir misin Abidin?
"Evet... Adım İNSAN... Ya, tabii ki, çizerim!
Az önce;
ağaç oldum,
çiçek oldum,
güneş oldum,
deniz oldum,
martı oldum,
ölümsüzleştim...
Nedret Türer
İçimden böyle geldi; yemeye biraz ara vereyim dedim. Bugün yüreğim doldu doldu taştı, okyanusa karıştı.
Ay yüksekte- Geçiyorum içinden Aya bakanlar için Buson
Bazı geceler Bulutlar durup bekler Aya bakanlar için Bashô
Fotoğraf Asiye'nin Objektifi / Kuzay Atlantik
Öyle yapayalnız,
öyle hüzünlü görünüyor ki
Uzanıp dokunmak istiyorsun usulca,
Bir parça olsun mutluluk vermek…
Oysa öylesine büyülü ki bu manzara
Öylece kalakalıyorsun…
Mektup 6
Okyanuslar üstüne bir çift sözüm var sana:
Kıyısından seyredilen okyanus farksızdır
Marmara açıklarından.
Yani demek istediğim:
Okyanuslar büyük sevdalar gibidir Tulyakova
seyredilmeğe gelmez,
Okyanus yaşanılır.
Nazım Hikmet


Fotoğraf Asiye'nin Objektifi / Kuzay Atlantik


Ve vâkur bir damla olmak
Dalga için.
Katılmak okyanusa aşk için, isyan için!...
Silinir kumda ayak izlerin..


“yo, sen benim gibi değilsin, ey deli; çünkü sen hala kumda bıraktığın ayak izlerinin ne kadar büyük olduğunu görmek için arkana bakarsın.”Halil Cibran - “Deli” Kitabından…

Fotoğraf Asiye'nin Objektifi / Kuzay Atlantik


Yüreğimi okyanusa benzetirdim, bu yüzdendir okyanusu görmek istemem. Okyanus sonsuzluğa doğru uzanıyordu, ben okyanusa doğru. Kumdaki ayak izleri bazen okyanus boyu yürürken, bazen de okyanusa doğru yürüyordu. Benim ayak izlerim ise okyanusa doğru. Okyanusa varmak, okyanusa dokunmak. Okyanus kadar dingin... Okyanus kadar hareketli... Okyanus kadar derin... Okyanus kadar hüzünlü... Okyanus kadar yalnız... Okyanus kadar kalabalık... Okyanus kadar özgür... Okyanus kadar huzurlu... Okyanus kadar hırçın... Okyanus kadar sakin... Okyanus kadar hayat veren... Okyanus kadar kendine kalan... Okyanus kadar giz... Okyanus kadar sessiz... Okyanus kadar gürültülü... Okyanus kadar saklayan... Okyanus kadar kendim olan... Kumdaki ayak izleri ise savaş meydanı gibi birbirine karışırken, o orada, tek bir noktada öylece duruyordu. Belli ki sensiz gitmek istemiyordu...


Fotoğraf Asiye'nin Objektifi / Hollanda-Wassenaar
Ve o sessiz kaldığında, kalbiniz onun kalbini dinlemek için sessizleşir!...

yıldızlar kayıyor ve bir çocuk gökyüzünü boyuyor gözleriyle
Smiljka Gagic
Yusufçukların dansı- Baştan bir dünya, Batan güneşe karşı Kigiku
kimse kalmadı davulculardan başka
İyi geceler :)))

2 yorum:

Betül İnce dedi ki...

:)

nanekokusu dedi ki...

mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle sevgiler selamlar.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...