5 Ocak 2016 Salı

Tefal Actifry Mutfağımdaki en Hamarat Kızım


 Merhaba sevgili takipcilerim, Gerek face hesabımdan, gerekse face blog fan sayfamdan beni takip edenler, mutfağımda bir çok hamarat kızım olduğunu bilir. Bunlardan biri de çok değer verdiğim, en sağlıklı kızım TEFAL ACTİFRY 
ve Tefal yeniliklere doymuyor. 5 yıldır Tefal Actifry kullanıyorum, en sağlıklı, en lezzetli  kızartmaları sadece bir kaşık yağ ile yapıyorum. 

TEFAL
bu kez öyle güzel bir "Actifry Atıştırmalık Sepeti" üretmiş ki bayıldım. Artık Köfte, şnitzel, falafel, börek gibi atıştırmalıkları pişirmek az yağ ile daha sağlıklı, daha pratik. 

Günümüzde yağda kızartmanın ne kadar sağlıksız olduğunu artık bilmeyen yok.Actifry 1 kaşık yağ ile daha sağlıklı kızartmalar yaparken, mutfağımızda yağ kokusu ve ocak kirlenmesinin de önüne geçiyor. 
Mutfağımda keyifli çalışmalar yapmak vazgeçilmezim ve şiddetle Tefal Actifry ve  "Actifry Atıştırmalık Sepeti" kullanmanızı öneriyorum. Ben aldım ve değişik denemeler yapmaya gidiyorum :)  Siz de bir an evvel alın, bu rahatlık ve sağlıklı lezzetlerden kendinizi ve ailenizi mahrum burakmayın. 
Daha değişik tatlarda görüşmek üzere sevgiler



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...