29 Eylül 2009 Salı

SÖZ KURABİYELERİ

DOSTLARI OLMALI İNSANIN

Dostları olmalı insanın,
aynen gemilerin limanları gibi.
Zaman zaman uğradığın, yükünü boşalttığın,
dalgalar dininceye kadar beklediğin koynunda.
Sonra açık denizlere uğurlamalı seni,
geri döneceğin günü bekleme umuduyla.
Bazen, rüzgâra o açmalı yelkenini,
yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla,
halatlarını çözmeli,
seni çok ama çok özlemeli.

Dostları olmalı insanın;
ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen.
Düşünmediklerini düşündüren,
seni bir cambaz ipinde, güvende tutabilen,
gerektiğinde senin için ateşi yutabilen,
yolunu ışıtan ustan olmalı.
Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini.
Sana vermeli soğuk bir kış gününde
üzerindeki tek gömleğini...

Oğuzkan Bölükbaşı


Ne kadar güzel ifade etmiş Oğuzkan Bölükbaşı. Böyle dostlarım olduğu için kendimi çok şanslı sayıyorum. Ankaralı bloggerciler, sevgili Hülya, sevgili Sibel, sevgili Pınar, sevgili Betül size ne kadar teşekkür etsem azdır. Düşünmediklerimi düşündüğünüz, ermiş-bilge-hayatı ezbere okuyabilen kişiliğinizle beni güvende tuttuğunuz için. Böyle önemli bir günde yolumu ışıttınız, ışığınız ile şekillendi bu en güzel günümüz. Sizleri çok seviyorum. Birbirinden güzel yemek ustaları Sibel'in Tarif Defteri, Bir Tutam Zencefil, Maksat Muhabbet Olsun, Yemek Kutusu bir araya gelerek söz kurabiyeleri hazırladı. İnanılmaz marifetli ustalarla mutfağım onurlandı. Böyle on parmağında on marifet, hünerli ve güzel bayanların çalışmalarına mutfağımın şahitlik yapmasından onur duydum. Kutlarım ve binlerce kez teşekkür ederim canlarım. Bu tarihi esinti ve bu esintinin hoş kokusu mutfağımdan hiç silinmeyecek.




Bu kadar marifetli olunca ustalar, kısa sürede tüm kurabiyeler hazırlandı. Siparişleriniz için lütfen Sibel'in Tarif Defterini ziyaret edin.


Ve güzel söz kurabiyelerimiz...
İlk göz ağrım, biricik oğlumun söz kurabiyeleri böyle hazırlandı.
Canım oğluma ve meleğimiz Müge'ye mutluluklar...





Baskı kopatını hazırlayan ve paketlemede yardımcı olan Prenses Kızım'a sevgilerimi gönderiyorum :))



Diğer fotoğraflar oğlumda kaldığı için en kısa zamanda paylaşacağım.
Kurabiyeler, sözde bulunan tüm konukların ve ev sahibi kız tarafının büyük takdirlerini aldı. Ayrıca emeği geçenlere selamlarını ilettiklerini buradan da belirtmeyi borç bilirim.
Sevgilerimle...

18 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Asiye'ciğim,

Böyle özel bir anı paylaştığın için ben de çok teşekkür ederim. Herşey gönüllerince olsun.
Bu arada senin muhteşem sofranı da unutmuyoruz elbette. Çok güzel bir geceydi.

Öpüyorum.

SıcakPaylaşımlar-Aysel dedi ki...

Tebrik ederim Asiyeciğim, ben yoğunluğa daldım sizleri arayamadım, bu kadar ustanın eli değince sonuç tabiki harika, her biri ayrı güzellikte olmuş kurabiyelerin... Tekrar tebrikler, hayırlı olsun... Öpüyorum...

HÜLYA dedi ki...

demek kayınvalide oluyorsun... hayırlı olsun canım allah tamamına erdirsin. kurabiyelere söz yok zaten süperler sen dahil tüm hamarat bayanların ellerine sağlık..

rabbim mutluluklar versin canım sevgiler

SıcakPaylaşımlar-Aysel dedi ki...

Tebrik ederim Asiyeciğim, ben yoğunluğa daldım sizleri arayamadım, bu kadar ustanın eli değince sonuç tabiki harika, her biri ayrı güzellikte olmuş kurabiyelerin... Tekrar tebrikler, hayırlı olsun... Öpüyorum...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Asiye'cim hayırlı uğurlu olsun kayınvalide olmuşsun,Allah tamamını erdirsin,kurabiyeler muhteşem görünüyor emeği geçenlerin ellerine sağlık,sevgiler...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Asiye'cim hayırlı uğurlu olsun kayınvalide olmuşsun,Allah tamamını erdirsin,kurabiyeler muhteşem görünüyor emeği geçenlerin ellerine sağlık,sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

ASİYECİM CANIM ALLAH MESUT ETSİN KURABİYELERDE NEFİS OLMUŞ EMEĞİ GEÇENLERİN ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

lalelimutfaklar dedi ki...

asiyecigim tebrik ederim. Allah tamamina erdirsin. kurabiyelerde harika olmus. selamlar

MMO dedi ki...

Asiyeciğim,
Hakikaten ne eğlenceli oldu yaa.. Bunu tekrarlamak lazım mutlaka. :)
Bir araya gelince herşeyi başarırız biz evelallah. Güzel sofran ve birbirinden lezzetli yemeklerin için teşekkür ederiz sana canım.
İlker ve Müge'ye ömür boyu mutluluklar diliyorum Asiyeciğim.
En kısa zamanda görüşmek üzere. Çok öpüyorum. :)

BAHAR dedi ki...

çok güzeller

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Canım benim senin gibi kayınvalidesi olan gelin çok şanslı çok tatlı, genç , cıvıl cıvıl VE neşe dolusun kimse inanmayacak kayınvalide olduğuna ALLAH tamamına erdirsin ömür boyu mutlu olacakları bir evlilik olur inşallah tebrikler bi tanem ellerinize sağlık kurabiyeler övgüleri haketmiş çok güzeller sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Asiye'ciğim çok sevindim canım, hayırlı olsun, allah tamamına erdirsin, evlatlarının daha nice güzel günlerini görmeyi allah nasip etsin.
Canım kurabiyeler harika olmuş, emeği geçenlerin ellerine sağlık.
Canım Hollanda gezisineden aldığın cicilerin de pek güzel sağlıkla kullanırsın inşallah.
Ben de uzun süredir yoktum, inşallah bundan böyle buralardayız, görüşmek üzere öptüm canım, sevgiler...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Hakikaten de böyle güzel dostları olmalı insanın. Ne kadar güzel kurabiyeler. Oğlunuza ve gelin hanıma bir ömür mutluluklar diliyorum ağızları hep böyle tatlı olsun.Sizi de tebrik ediyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Asiyecim ne güzel kayınvalde olmuşsun tebrik ederim böyle genç bir kayınvalde olman ne güzel allah tamamına erdirsin genç çiftleri tebrik ediyorum bu güzelim mamaları yapanlarında ellerine sağlık sevgi ve selamlarımı gönderiyorum sevgiyle öpüyorum..
nanekokusu.blogspot.com

sibellebutikpasta dedi ki...

Asiyeciğim, canım benim, kayınvalidelerin en güzeli... bu kadar özel bir günün heyecanını bizlerle paylaştığın için, muhteşem sofranla harika evsahipliğin için ben teşekkür ederim sana...Benim içim ir zevkti o kurabiyeleri hazırlamak, inanılmaz keyifli saatler geçirdik birlikte, Pınar'a katılıyorum kesin tekrarlayalım bunu:-)))İlker ve Müge'ye ömür boyu mutluluklar diliyorum, prensesine de öpücüklerimi yolluyorum...

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım Asiye Ablacığım,

Ben maalesef olayları biraz geçten takip ediyorum:(

Ne güzel olmuşlar. Hepsi ayrı ayrı emek ayrı ayrı güzellik.

Ellerinize sağlık sevgilerimle

Tekrar hayırlı olsun. Bir kızın daha oldu ne şanslısın:)

Hülya dedi ki...

Esin ve Müge'ye birlikte çok mutlu uzuun bir yaşam diliyorum Asiye'ciğim.
Sevgiler

Hülya dedi ki...

Çok komik gerçekten
"İlker" yazmak isterken benim bir suçum yok tuşlar kendiliğinden yanlış yazmış...
Gülüyorum kendime :))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...