16 Şubat 2009 Pazartesi

FIRINDA SOMON


Tamamen doğaçlama yaptığım bir balık. Sebzeleri önce karamalize ettim çok hoş oldu.

1 adet kurusoğan
3 adet yeşil biber
3 adet kırmızı biber
4-5 adet taze soğan
2 adet patates

sebzeleri iri, iri doğradım.Sızma yağda ve kısık ateşte karamalize ettim. ( çok ölmeyecek şekilde)
Tuz, karabiber, pulbiber, kekik serperek ocağı kapattım.

Fırın tepsisine karamalize edilmiş sebzeleri yaydım, üzerini derin dondurucudan cheri domates çözdürerek kapladım.
En üzerine somon balıkları yerleştirerek limon suyu ve yuvarlak dilimlenmiş limon taneleri ilave ederek fırına verdim.


9 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım günaydın, somon çok güzel görünüyor,bu şekilde sebzeli çok severim,ellerine sağlık güzelim, iyi haftalar diliyorum...

HÜLYA dedi ki...

ooof yaa şimdi akşama da yemeğim yok bu bana yapılırmıydı.. en iyisi senin tepsiyi kapıp götüreyim ben...ellerine sağlık canım

ayrıca ödül için çok teşelkkürler çok incesin canım benim. sevgiler

hdidem95 dedi ki...

canım ellerine sağlık ne güzel görünüo:))sık ziyaretinize gelemiyorum çok yoğun çalıorum buaralar kusuruma bakmayın olurmu hep aklımdasınız sevgiler

Unknown dedi ki...

BALIK DEDİNMİ BENDE AKAN SULAR DURUYOR ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM

Unknown dedi ki...

Takipçilere duyurayım; lezzeti de çok güzeldi :)

oznurundunyasi dedi ki...

canım arayı açtım biraz ama bazı sorunlarım vardı(aslında hala var)
ellerine sağlık balık nefis gözüküyor ve tabii sağlıklı :)
sevgiler

Eylül dedi ki...

ohhhhh mis gibi balık kokusu geldi sanki:) ellerine sağlık canım o sofrada olamyı çok isterdim,üstelikte lezzeti onaylanmış:)

Betül İnce dedi ki...

Asiye'ciğim,

maillerine bakıyor musun? Ben yağ konusunda hemen yazmıştım. Ayrıca 22 sinde Pınar'ların lokalinde toplanıyoruz.

Sevgilerimle.

bahar dedi ki...

balığı çok seviyorum. ve şimdi canım nasıl çekti anlatamam.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...