9 Temmuz 2008 Çarşamba

MUTFAĞIMI ÇOK SEVİYORUM

Mutfak aletlerine karşı acaip merakım var. Dün Ayşegül ün makarna makinası gördüğümde çok heyecanlandım. Bu tarif edilemez bir duygu, benim de böyle bir makinam olmalı. Hemen araştırmalara başladım, bu kadar marifetli bir alet bu kadar ucuz olsun akıl almaz birşey. Aman reklamını çok yapmayalım pahalanmasın :) Ayşegül mısır çarşısında 20-30 ytl olarak görmüş, esse de 200 ytl olarak boy gösteriyormuş. Aynı zamanda çok emin olunmasa da Ankara-ulus da mısır çarşısındaki fiyatla görünmüş kendisi :) Ona sahip olana kadar bu heyecanı atamayacam üzerimden belli ki :) Yok olmadı kalkar taa İstanbul'a giderim, buna değer.
Ne görürsem aldığım için herkesin çok büyük olarak gördüğü 15 metre kare mutfağa sığmakta zorlanıyorum. Ama ben aletlerimi ve mutfağımı çok seviyorum. Makarna makinası beni yine heyecanlandırdı, kendi aletlerimi tanıtarak bu heyecanımı az da olsa bastırmak istiyorum.


4 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Asiyecim mutfaktaki yardımcıların özenle seçilmiş güle güle kullan canım arkadaşın makarna makinesini
bende görmüştüm çok beğenmiştim mengen festivalide çok güzel geçmiş orada olmak varmış ne mutlu sana o güzelliği yaşamışsın kucak dolusu sevgiler canım
sıcaklardan astım tansiyon sıkıntım çok sizleri dolaşımıyorum canısı çok öptüm

SOFRAM dedi ki...

Canım ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkürler.Çok güzel bir projeydi, bazı ailelerin bu davranışı dışında, maalesef her organizasyonda böyle aksamalar oluyor.
Canım mutfak aletlerini sağlıkla güzel günlerde kullan, mutfaktaki en büyük yardımcılarımız, hepsi de çok güzel kızlarının...
Öptüm güzelim , sevgilerimle, iyi pazarlar...

yaban mersini dedi ki...

çok şirin mutfak eşyaları..ama birkaçı aklımda kaldı..ben de almalıyım..mesela yumurta pişirici..bu arada makarna makinesi almayı düşünüyorum ben de..ama hala karar veremedim..

Adsız dedi ki...

merhabalar, blogumu ziyaret ve yorumlarınız için çok teşekkür eder, hayırlı günler dilerim.

:))

efkarlisair

http://benimblog.com/Efkarlisair

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...